VEELGESTELDE VRAGEN

Hier kan je een opsomming terugvinden van veelgestelde vragen en hun antwoorden. 
Lees ook onze algemene voorwaarden.
Jouw vraag toch niet gevonden?
Stuur me een mailtje via het contactformulier en
ik kom z.s.m. terug op jouw vraag.

ONLINE AANBOD

 

Hoe kan ik een online workshop volgen op het leerplatform?

Je koopt een workshop aan via de website.

Na je betaling ontvang je twee mailtjes: een bevestigingsmail van je bestelling en een mailtje met je logingegevens voor het leerplatform.

Op deze manier kun je inloggen en je aangekochte workshop bekijken op het leerplatform.

 

Ik heb een couponcode ontvangen, waar kan ik deze gebruiken?

Yay, zo fijn dat je een kortingscode te pakken hebt gekregen!

In je winkelmand (dus nog niet meteen naar afrekenen gaan) ga je zien dat er de mogelijkheid is om je couponcode in te geven 🏆

 

Is het online leerplatform iets voor mij?

Na meer dan 10 jaar ervaring, doe ik alles uit de doeken m.b.t. hairdo’s, make-up & wardrobe.

Op het online leerplatform kun je deze professionele tips & tricks met de nodige beelden terugvinden,

zowel voor beginners als voor degenen die zich meer willen verdiepen.

Je kan zo vaak oefenen als je dat zelf wil.

Met enige inspanning langs jouw kant, ben ik er zeker van dat je ermee aan de slag kan 💐

 

Via welke browser bekijk ik best de video’s?

Om vlot de filmpjes te kunnen bekijken, raden we Google Chrome aan.

 

Mag ik mijn account delen met anderen?

We begrijpen dat je graag wil delen ☺️ maar je login is enkel voor persoonlijk gebruik en voor jouw IP adres.

 

Ik kan de mailtjes niet terugvinden, wat doe ik best?

Het mailtje met je inloggegevens komt maximum 15 minuten na je bestelling aan in je mailbox.

Check ook zeker zowel je ongewenste mailbox als je spambox.

Moest je reeds een account hebben (bv wanneer je je hebt aangemeld voor de freebie),

dan kun je alvast naar het leerplatform gaan en je inloggen met je voorgaande gegevens.

Soms valt het al eens voor dat je dan geen mailtje ontvangt maar dat je aangekochte workshop

wel reeds is toegevoegd aan je account.

 

Is het aanbod ook geschikt voor B2B?

Neen, we hebben geen B2B aanbod, enkel een aanbod voor particulieren. We voorzien om die reden ook geen facturen.

 

Wat als het aanbod op leerplatform toch niet is wat ik in gedachte had?

Het herroepingsrecht is na het openen van het leerplatform niet meer van kracht.

Na het inloggen kunnen we dus helaas geen terugbetaling meer voorzien,

maar contacteer me gerust en dan help ik je graag op weg met de workshops.

Bekijk hiervoor ook onze algemene voorwaarden.